CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 17, 2012

Si Kacak..

As salam..
Sape si kacak yang dimaksudkan..
Boyfriend (history dh..jodoh sume di tangan tuhan kan..)
Abah kite..(abh kite tetap kacak dimata anak die nie)
Abg kandung..(xde siblings lelaki sebab kite sume adik beradik pompuan)
Abang angkat ( xsuke nk berabang angkat nie)

Straight to the point...xpayah nk teka teki sangat hehehe...
Virus si kacak nie dh merebak diseluruh Malaysia sekarang
Aku pun dalam hati xkira..xkira nk cter gak pasal die nie
Mr. Aaron Aziz..sungguh kacak kau Aaron Aziz..


kredit to We-Love-Aaron-Aziz

Makin menjadi2 nk cter perihal si kacak nie sebab drama Adam Hawa
Dialog si kacak nie dalam drama nie smpai skang aku ingt & dok ulang2 tgk...

"Tuhan dah temukan saya  dengan ramai wanita tapi Ain sorang yang paling cantik"..

Macam tue la lebih kurang dialog ye..
Pengsan jap kalau Aaron Aziz ungkapkan kat aku..
xblh tido malam dibuatnya kahkahkah..
tak payah berangan la cik Farhana....
smpai bila2 pun si AA nie xkan ckp mcm tue kat ko..
Berangan la selagi boleh hehehe...

Aku masih lagi berada di bumi yang nyata..
Bahawasanya Aaron Aziz dh berumahtangga...minat lakonan je(nk sedapkan hati) 
Pada peminat si kacak nie sama2 kite tgu kesudahan drama nie
Penat mak jemah nk tgu smpai 80 ep...
xpe demi Abg Aaron Aziz yang disayangi..
tgu smpai 100 ep pun mak jemah sanggup kahkahkah...

Wassalam..









0 comments:

Post a Comment