CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 10, 2012

Tamat Sudah!!!!Final exam

As Salam..
Akhirnya tamat sudah final exam untuk sem ni..
Bersyukur kepada ALLAH S.W.T kerana masih bernafas lagi di bumi milikNYA ini..(ayat mcm poyo je heheheh)
Cuti sem ini xde aktiviti menarik pun..just duk umah rehat2kan pale otak yang serabut time exam...
sedih gak sebab roomate aku dh xde sem depan..Rindu kat ko la Shila..ang dah prkatikal sem depan...doa2kan aku sem nie k..sunyi xde ang nt..even st sem je duk ngan ang tp seronok duk ngan ang..xdpt dgr ang ketawa kuat2 tgk running man..hehehehe...

For my best friends ida..hope ida success kat luar nt..good luck for future career dear..ana doa2kan...insyALLAH kite jumpe time konvo nt..for mek yus kelate thanks gak sebab ko kwn yang sngt happening..even aku xrapat ngan ko tp seronok dgr ko bercerita..kelakar..Alyaa housemate insyALLAH aku turun KL aku contact ko..for sure ko kena belanja la hehehehe...

Dah2 farhana..merepek je kejanya..hope sem depan lebih baik lagi dr sem sebelum2 nya...sem depan duk ngan Rehan..rehan is one of my housemate gak..sangat rajin k..sem depan kite kasi happening ckit umah heheeheh...ok sudah la merepek ye...:)

baju merah tue shila..my roomate, another girl beside me nurulida..

wif classmate and madam rusnita..madam bagi grade ok2 ek tuk saya sem nie

 mygroup member...

wif sir suhaimi yang sngat sporting..my thesis supervisor..

wif sir sharif..kitaorng dh anggap mcm ayah2 dh sir nie
sngt sporting..
shila & ida..aku dh rindu korng...




0 comments:

Post a Comment