CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 10, 2012

Cik Ema..ooo Cik Ema..

Mlm tdi yang sangat bosan..
aku bukak skype tuk ilangkan bosan..
actually sebab sngt teruja ngan skype..orng lain dh lame guna kite br terkial2 nk guna..
asal mls nk bukak akaun skype tp ym wat hal nyampah hahahaha..
Mlm tadi layan skype ngan cik ema...rindu gler kat die..last jumpe die mase raya aidilfitri taun pas
punye lame xjumpe..mklumla die duk jauh sngt..aku plk blaja lagi..
Borak2 kosong ngan die smbil bergosip..actually nape entah rindu sngt ngan die ngan cik pura...
Korang mesti byk pengalaman ngan kawan2 korang kan..aku pun de byk pengalamn psl kawan2 nie
Aku pun bukan manusia yang sempurna tapi kite mesti nk jadi yang terbaik wat kawan2 kite.
Actually thanks to my friends especially cik ema nie..aku cuba tuk jadi yang terbaik..sori klu aku xdpt jadi kwn yang terbaik..I'm always try to be a good friends...Hope friendship kite smpai ble2 k..
Tetiba nk touching kan!!!!!

0 comments:

Post a Comment