CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 17, 2012

Maka Tamatla Sudah

As salam..

Entry yang sangat teruja nk update
yahoo...sambil melompat2
akhirnya tamat sudah pengajian hampir 2 tahun setengah kat UNITEN
xsangka akhirnya abis gak pengajian aku..
wah suke sngt xtau nk ungkap mcm mane..

UNITEN, tempat menuntut ilmu selama 2 tahun setengah nie..
byk cter kenangan manis pahit selama duk kampus.
kenangan yang akan simpan smpai bila2..
Actually aku sebagai orng pahang yang study kat pahang xterasa sngt sebab hometown dekat kan..
bg kawan2 aku yang jauh tue maybe dyorng terasa sedih sngt nk tgl kan kampus..
aku sedih pun simpan dlm hati je heheheeh..
seriusly byk sngt cter yang terjadi sepanjang belajar kat cnie..
mcm2 perangai orng kite blh kenal dan sedikit sebanyak kite dpt perbaiki kelemahan diri kite sebenarnya..xsume manusia sama perangai ngan kite..

UNITEN akan aku kenang smpai bile2..
nk cter satu2 kenangan dlm nie rase ye xcukup ruang hahahaha..
biarla kenangan tue aku simpan dlm2 dlm ingatan aku..
For those yang sama praktikal ngan aku ujung bulan nie..
best of luck guys..buat sehabis baik intern..
good luck for future career gak..kite sama2 doa2kan yang terbaik tuk sume..



0 comments:

Post a Comment