CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 21, 2011

Sepetang Bersama!!!!

Ahad mgu pas kuar merewang ngan my frenz Ijah & Emah..
Menghirup udara petang di Temerloh...cewah....
Actually ari mgu je free jumpe dyorng nie..hari lain almaklumlah masing2 keja..(aku je ari2 free..ngah cuti sem free la)
Borak2 smbil bergosip & membuka cter2 lame zaman sekolah dulu..pas tue merewang cari port amik gmbr hehehehe...smpai tiga tempat g nk amik gmbr punye psl...smpai berpeluh sakan amik gmbr smpai bateri phone aku dari penuh terus off dengan sendiri ye(bateri habis!!!!)
Amik gambar byk2 sebelum aku memulakan sem baru awal bulan 5 nie..pas nie xde cuti panjang dah..Dlm mood sedih gak nie..next entry cter!!!!


Ijah & Emah..luv u all...

wif Ijah..asal muke aku mcm pe entah..

xde keja...main cak2 kat tiang...

luv this pic...

thanx a lot ijah & emah..sebelum aku blik kite kuar lagi
hihihihi...



0 comments:

Post a Comment